Nasze dziedzictwo pozwala nam na 'dopalanie' naszych mięśni za pomocą chakry Raiton.
Poziom 1: Siła +5, Witalność +5, Zręczność +5, Zwinność +5, Mniejsze koszta technik Raiton o 10% - Uczymy się podstaw panowania nad naszym ciałem, wspomagamy je za pomocą chakry. * Kasseika Chisoku: Pierwsza Aktywacja - Technika polega na zwiększeniu wydajności naszych mięśni. Jednocześnie dzięki tej technice nie odczuwamy zmęczenia. Chakra: 5.000 za aktywacje, 2.000 za turę [Szybkość +10 na czas walki] * Kasseika Tedome: Druga Aktywacja - Technika wpływa na nasze nerwy, dzięki czemu nasze ciało staje się wydajniejsze. Chakra: 7.000 za aktywacje, 2.500 za turę [Siła +20] * Kasseika Riki: Trzecia Aktwacja - Technika polega na zwiększeniu ilości chakry wysyłanej do mięśni oraz skóry, dzięki czemu stajemy się silniejsi oraz wytrzymalsi. Chakra: 10.000 za aktywacje, 3.000 za turę [Siła +25, Witalność +15]
Poziom 2: Siła +25, Witalność +25, Zręczność +25, Zwinność +25, Mniejsze koszta technik Raiton o kolejne 10% - Po przejściu ciężkiego treningu jesteśmy w stanie panować bardzo dobrze nad naszym ciałem oraz emocjami. * Tsubusuken - Technika polegająca na zgromadzeniu dużych ilości chakry w całej ręce - od palców aż po barki. Efektem tego jest ogromna siła uderzenia, przy oddawaniu ciosu. Chakra: 15.000 * Tsubusuken Koukuu no Kamo no Jutsu - Technika taijutsu polegająca na złapaniu przeciwnika za dwie kończyny a następnie prostym rzucie o ziemie lub jakiś element otoczenia. * Tsubusuken Kishiru no Hashi no Jutsu - Technika taijutsu polegająca na schwytaniu przeciwnika dwoma rękoma, następnie robimy 'mostek' cały czas stojąc. W wyniku uderzenia o ziemie przeciwnik doznaje poważnych obrażeń - złamania itp. * Tsubusuken, Konji no Humei no Jutsu - Technika polegająca na zebraniu dużych ilości chakry w pięści, następnie uwolnieniu jej podczas uderzenia w ziemie. Skutkiem tego jest spowodowania niewielkiego 'trzęsienia ziemi', które ma na celu przewrócenie przeciwników. Chakra: 20.000 * Tsubusuken, Saisoku Tabi no Jutsu - Użytkownik przez chwilę porusza się z ogromną prędkością i 'teleportuje' się za plecy przeciwnika. Następnie uderzamy przeciwnika, w wyniku czego leci on z podobną prędkością do naszej. Każde zetknięcie się z elementem otoczenia oznacza śmierć lub liczne złamania uniemożliwiające dalszą walkę. Chakra: 35.000
Poziom 3: Siła +60, Witalność +60, Zwinność +70, Zręczność +70, Mniejsze koszta technik Raiton o 50% (nie kumuluje się z poprzednimi poziomami) - Po przejściu wszystkich treningów doskonale panujemy nad naszym ciałem, uczymy się najpotężniejszych technik naszego klanu. * Hi Jutsu: Yoroi Ran no Kumokou - Technika polegająca na wysłaniu naszej chakry (raiton) do ciała, w wyniku czego stajemy się silniejsi, wytrzymalsi i bardziej zręczni. Chakra: 60.000 [Siła +40, Witalność +40, Zwinność +40, Zręczność +40, Szybkość +40 na czas walki]
|