Poziom 1: Spostrzegawczość +15, Kontrola Chakry +5, Chakra +5.000 - Potrafimy w niewielkim stopniu panować nad robakami żyjącymi w naszym ciele. * Mushi Bunshin no Jutsu - Tworzymy klona z insektów. Chakra: 5.000 * Fujoshi Konchuu no Jutsu - Wysyłamy na przeciwnika robaka płci żeńskiej, gdy ten nam ucieknie używamy robaka płci męskiej aby go odnaleść. Chakra: 3.000 * Konchuu Heki - Technika polegająca na stworzeniu przed nami ściany robaków. Służy jedynie do obrony przed technikami taijutsu lub gdy chcemy zrobić coś w ukryciu. Chakra: 7.000
Poziom 2: Spostrzegawczość +45, Kontrola Chakry +15, Chakra +15.000 - Dość dobrze opanowaliśmy kontrole nad insektami. Potrafimy wykonać skomplikowane techniki naszego klanu. * Mushi no Jutsu - Przywołujemy robaka, który jest w stanie wysysać chakrę z przeciwnika. Jest wielkości dużej muchy. Chakra: 2.000/ robak. Każdy robak wysysa 1.000 chakry na turę. * Mushi Kabe no Jutsu - Technika polegająca na wezwaniu naszych sprzymierzeńców. One tworzą kulę dookoła nas, która broni nas przed atakami fizycznymi oraz słabszymi technikami ninjutsu. Chakra: 15.000
Poziom 3: Spostrzegawczość +70, Kontrola Chakry +30, Chakra +30.000 - Robaki wykonują każde nasze polecenie. Poznajemy sekretne techniki naszego klanu. * Mushi Dama - Przywołujemy wielką chmarę insektów, które w ciągu tury wysysają z przeciwnika 150.000 chakry. Chakra: 35.000 * Mushi Muto no Jutsu - Przywołujemy duże, potężne robaki z kolcami na głowie. Potrafią się szybko poruszać oraz zakopywać. Możemy na nich jeździć. Chakra: 25.000/robak * Kikaichuu Arare - Technika polega na wezwaniu wszystkich robaków z okolicy. Zbierająsię w jednym miejscu następnie nacierają na przeciwnika. Po chwili kontaktu z nimi stan chakry przeciwnika zmniejsza się o 80%. Chakra: 60.000
|